Május 12-től reklamációit ugyanitt, az e-ordering felületünkön tudja bejelenteni. Reklamációs igényét kérjük, az érintett termék számlájának kézhezvételétől számított 2 munkanapon belül adja le!
Kérjük, kövesse az alábbi teendőket:
1. Jelentkezzen be ügyfélfiókjába felhasználónevével és jelszavával!
2. Kattintson a vízszintes menüsorban a Reklamáció menüpontra, majd ezen belül a Reklamáció bejelentése gombra!
3. Itt 3 ügytípus közül választhat:
- hiányzó/többlet termék vagy logisztikai kifogás
- ár reklamáció
- minőségi kifogás vagy szállítás közben sérült termék
4. A kiválasztott ügytípusnál töltse ki az űrlapot, a minőségi kifogás vagy szállítás közben sérült termék esetében kérjük képet is töltsön fel a hibás termékről!
5. Reklamációja bejelentése után automatikus üzenetet küld a rendszerünk, és ezzel elindul a reklamációs ügyintézés. Kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.
Köszönjük együttműködését!
Ganteline Csapat
1
1
0
Ez a weboldal sütiket használ.
Sütiket használunk, hogy biztosítsuk a biztonságos böngészési élményt, és statisztikákat gyűjtsünk, hogy javítani tudjuk a webhelyet és az Ön látogatását.